Acte necesare pentru eliberarea certificatului de membru OAMGMAMR

Acte necesare pentru eliberarea Certificatului de membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moașelor și Asistenților medicali din Romania (OAMGMAMR):

  1) Documentele de studii care atestă formarea în profesie, în copie și original ;
  2) Certificatul de cazier judiciar  ;
  3) Certificatul de sănătate fizică (de la medicul de familie)și
  4) Certificatul de sănătate psihică (de la medicul psihiatru);
  4) Cartea de identitate - copie simplă;
  5) Certificat de naștere - copie simplă;
  6) Certificat de căsătorie sau hotarâre de divorț dacă este cazul – copie simplă;
  7) Cerere tip pentru înscriere;
 8) Se achită o taxă de înscriere în valoare de 100 RON;
 9) Se achită cotizația lunară = 10 RON/lună,
     Cotizația se calculează de la data înscrierii până la finalul anului în curs, 
    doar pentru persoanele care nu lucrează;

OAMGMAMR Călărași, CUI 15468710 

Conturi bancare:
BCR Călărași : IBAN: 
RO78RNCB0098037573750001
ALPHA BANK, sucursala Călărași, IBAN: RO31BUCU2342232913016RON

 

Ataşamente:
Download-ează fișierul (Cerere tip pentru înscriere.pdf)Cerere tip pentru înscriere.pdf[ ]559 kB
Download-ează fișierul (Jurământ.pdf)Jurământ.pdf[ ]144 kB

Certificat de conformitate

Recunoașterea titlurilor de calificare obținute în România, în celelalte State Membre UE
- eliberarea documentelor necesare recunoașterii (certificate) - 

 

În conformitate cu Legea 278/2015, Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, în calitate de autoritate competentă, întocmește și eliberează documentele (certificate etc) necesare recunoașterii în scop profesional a titlurilor românești de calificare de asistent medical generalist, de moașă și de asistent medical, în celelalte State Membre UE.

Începând cu data de 04.01.2016, cererile de eliberare a documentelor necesare recunoașterii în scop profesional a titlurilor românești amintite, însoțite de documentele corespunzătoare, se depun la filiala județeană/a Municipiului București a OAMGMAMR, la care solicitantul este membru.
În cazul în care solicitantul nu a dobândit calitatea de membru al OAMGMAMR, cererea se depune la filiala OAMGMAMR pe a cărui raza teritorială domiciliază.

Documentele de recunoaștere vor fi întocmite la nivelul structurii de specialitate a OAMGMAMR Național, iar în termen de 30 de zile de la înregistrarea dosarului complet, vor fi ridicate de către solicitanți de la filiala județeană a OAMGMAMR la care aceștia au depus cererea, personal sau de către un împuternicit, prin procura notarială.

Descărcați mai jos lista documentelor necesare : 

Ataşamente:
Download-ează fișierul (altetitluricalificare.doc)altetitluricalificare.doc[Alte titluri de calificare de asistent medical]39 kB
Download-ează fișierul (cereretip.doc)cereretip.doc[Cerere tip]30 kB
Download-ează fișierul (modeladeverintaangajator.doc)modeladeverintaangajator.doc[Model adeverință angajator]24 kB
Download-ează fișierul (titlucalificareamgcuexperientaprofesionala.doc)titlucalificareamgcuexperientaprofesionala.doc[Titluri de calificare de Asistent Medical Generalist - pentru care SE CERE experiență profesională]35 kB
Download-ează fișierul (titlucalificareamgfaraexperientaprofesionala.doc)titlucalificareamgfaraexperientaprofesionala.doc[Titluri de calificare de Asistent Medical Generalist pentru care NU se cere experiență profesională]38 kB
Download-ează fișierul (titlucalificareamogcuexperientaprofesionala.doc)titlucalificareamogcuexperientaprofesionala.doc[Titlul de calificare de Asistent medical de Obstetrica- Ginecologie OG pentru care SE CERE experiență profesională]33 kB
Download-ează fișierul (titlucalificaremoasafaraexperientaprofesionala.docx)titlucalificaremoasafaraexperientaprofesionala.docx[Titlul de calificare Moașă - pentru care NU se cere experiență profesională]15 kB

Certificat status profesional

Certificatul de status profesional curent se întocmește și se eliberează, la cerere, de către filiala OAMGMAMR al cărui membru este solicitantul, în termen de 30 de zile de la înregistrarea solicitării.

Status profesional curent este valabil 3 luni de la data eliberării.

În vederea obținerii certificatului de status profesional curent, solicitantul va depune la filiala OAMGMAMR al cărui membru este, următoarele documente:

a) cerere de eliberare în care se precizează datele de contact (modelul cerere de eliberare este prevăzut în anexa nr. 2 din metodologia privind întocmirea și eliberarea certificatului de status profesional curent).

b) copii de pe actul de identitate, actul care atestă dubla cetățenie și, după caz, de pe documentele de schimbare a numelui;

c) copii de pe documentele de studii care atestă formarea, după caz, în profesia de asistent medical generalist, de moașă, respectiv de asistent medical. În cazul în care formarea s-a făcut în afara granițelor României, solicitantul va depune copia titlului de calificare obținut în străinătate și a documentului de recunoaștere a calificării, conform legii;

d) copie de pe foaia matricolă/suplimentul la diplomă;

e) copii de pe documente care atestă specializarea postbază, dacă este cazul;

f) adeverința din care să rezulte perioada școlarizării, după caz, de la școala postliceală/facultate - în original;

g) copie de pe certificatul/adeverința de promovare a examenului de grad principal, după caz;

h) copie de pe adeverința/certificatul prin care se atestă efectuarea programului special de revalorizare a calificării, după caz;

i) în situația în care solicitantul beneficiază de loc de muncă sau exercită profesia în baza unui contract de voluntariat, documente - în original, din care să rezulte:

  1. denumirea oficială a unității sanitare în care își desfășoară activitatea la data solicitării sau a cabinetului de practică independentă în care solicitantul își desfășoară activitatea la data cererii, cu precizarea datelor de contact (adresă, telefon, email, după caz, CIF);
  2. data și funcția de încadrare sau, după caz, calitatea de titular de cabinet sau de persoană fizică independentă;
  3. concediile pentru incapacitate temporară de muncă, concediile de îngrijire copil sau concediile fără plată de care titularul beneficiază la data solicitării;

j) certificat de cazier judiciar în termen de valabilitate, în original;

k) după caz, declarație pe propria răspundere că nu exercită profesia în România la data solicitării;

l) acordul petentului cu privire la prelucrarea datelor personale de către filiala Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România la care a depus solicitarea de emitere a certificatului de status profesional curent;

m) dovada achitării taxei de eliberare în cuantum de 100 lei.

Copiile documentelor prevăzute la alin. (3) lit. b) - e), g) și h) vor fi însoțite de originale pentru certificare acestora „conform cu originalul“.

Pentru mai multe informații citește aici: 

Ataşamente:
Download-ează fișierul (statusprofesional.pdf)statusprofesional.pdf[ ]342 kB

Reatestare

Ordinul Asist. Medicali Geneneralişti, Moaşelor şi Asist. Med. din România
Metodologia din 11 decembrie 2009 (Metodologia din 2009)

de reatestare a competentei profesionale a asistentilor medicali generalisti, moaselor si a asistentilor medicali

Publicat in Monitorul Oficial 58 din 26 ianuarie 2010 (M. Of. 58/2010)

 

Art. 1. -
(1) In conformitate cu prevederile art. 18 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, cat si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, asistentii medicali generalisti, moasele si asistentii medicali care intrerup activitatea profesionala pentru o perioada mai mare de 5 ani vor fi reatestati, in vederea reluarii activitatii.
(2) Reatestarea competentei profesionale a asistentilor medicali generalisti, moaselor si asistentilor medicali in vederea exercitarii profesiei se face, la cerere, de catre o comisie a filialei Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, denumit in continuare OAMGMAMR.

Contact

Tel Tel:  0242.315.343
Tel Fax: 0242.315.343
Email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Preşedinte: Ştefan-Eftimie Steluţa
Adresa: Str. Progresului bl. BBB, Etaj 5, Loc. Calarasi, Jud. CALARASI

 

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
Luni 8.00 - 14.30
Marți 8.00 - 14.30
Miercuri 8.00 - 14.30
Joi 8.00 - 14.30
Vineri 8.00 - 12.30
Sâmbătă LIBER
Duminică LIBER

Certificat de membru

Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 144/2008, Secţiunea a-3-a, Articolul 16, exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moaşă şi asistent medical se va face pe baza CERTIFICATULUI DE MEMBRU eliberat şi avizat anual de către O.A.M.M.R. Filiala Călărași

   Autorizaţia de Libera Practica va fi înlocuita cu Certificatul de Membru in decursul anului 2009.
   Toti asistentii medicali, indiferent de data eliberarii Autorizatiei de libera practica, vor fi obligati sa intocmeasca un dosar cu documentele mentionate mai jos.


Actele necesare obţinerii CERTIFICATULUI DE MEMBRU sunt:

  1.   Cerere tip
  2.   Copie + original a diplomelor de studii care atestă formarea în profesie
  3.   Copie + original adeverinţa de grad principal
  4.   Certificatul de cazier judiciar.
  5.   Certificatul de sănătate tip A5
  6.   Carte de identitate – copie xerox
  7.   Certificat de căsătorie – copie xerox, dacă este cazul
  8.   Autorizaţia de Liberă Practică în original
  9.   Adeverinţă cu vechimea în muncă în sistemul sanitar sau copie xerox după cartea de muncă ( decizie pensionare –unde este cazul)
  10. Declaraţie pe proprie răspundere îndeplinirea condiţiilor prevăzute la articolul 14 si 15 din O.U 144/2008

O.A.M.G.M.A.M.R. CĂLĂRAȘI



VIZIUNE

Viziunea noastră – să fim un organism de reglementare şi reprezentare eficient şi credibil, care acţionează în acord cu principiile excelenţei , şi care este continuu adaptat dinamicii schimbărilor societăţii. 

 

MISIUNE

Susţinerea unei culturi a calităţii în cadrul organizaţiei, care să ducă la îmbunătăţirea continuă a calităţii practicii şi competenţei profesioniştilor, pentru a asigura dreptul pacienţilor la sănătate.

 

VALORI

Valorile fundamentale pe care ne clădim acţiunile:
Axarea pe nevoile profesionale ale membrilor OAMGMAMR

Etică

Responsabilitate

Independenţă

Integritate

Spirit de echipă
Respect pentru calitate

PRINCIPII

Principiile noastre:
Munca in echipă
Profesionalism
Transparenţă
Consecvenţă
Echitate
Originalitate
Imparţialitate
Recunoaşterea meritelor
Asumarea responsabilitătilor
Îmbunătăţirea continuă a performanţelor
Atitudini constructive

{jcomments off}