Organizare curs infirmiere

INFIRMIERE.jpg

OAMGMAMR filiala Călărași organizează program de calificare pentru ocupația de Infirmieră
Cod COR : 5132.2.1
Diploma este recunoscută în Uniunea Europeană.

Documente necesare înscrierii : 

  • Copie de pe diploma ultimei școli absolvite (minim 8 clase)
  • Copie de pe Cartea de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (acolo unde este cazul)
  • Certificat de sănătate fizică (de la medicul de familie)
  • Certificat de sănătate psihică (de la medicul specialist psihiatru)

Cursul are o durată de 360 de ore.

Politica publică privind valorile profesiilor de asistent medical și moașă

Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (O.A.M.G.M.A.M.R), în calitate de beneficiar, a implementat în perioada iunie 2018-octombrie 2019, proiectul “Servicii medicale îmbunătățite calitativ printr-o nouă politică publică privind valorile profesiilor de asistent medical și moașă – POLMED”.

Obiectivul principal al proiectului a constat în dezvoltarea unui set de valori profesionale fundamentale pentru asistenți medicali și moașe, în beneficiul relației personal medical-pacient. Obiectivele specifice ale acestuia urmăresc creșterea capacității organizației de a formula propuneri de politici publice în sectorul medical și derularea unui proces participativ de elaborare a unei propuneri de politică publică alternativă care face referire la profesiile de asistent medical și moașă.

Inițiativa identificării valorilor profesiei urmărește o reformă de substanță în domeniu, orientată către performanță și având în centrul ei grija pentru pacient. Empatia, cooperarea și profesionalismul – aceste valori promovate vor susține și vor ghida comportamente adecvate în practica clinică, vor oferi un sistem de referință pentru autoevaluare și evaluare a calității serviciilor de îngrijire medicală.”, a declarat președintele OAMGMAMR, domnul Mircea Timofte.

Invităm toți membrii OAMGMAMR să consulte toate materialele dezvoltate în cadrul proiectului, cât și politica publică privind valorile profesiilor de asistent medical și moașă, accesând https://www.oamr.ro/biblioteca-online/.

Invitatie curs Control TB - Proiect POCU 4.8

Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta”, în parteneriat cu Fundația Centrul pentru Politici și Servicii de Sănătate, implementează în perioada decembrie 2017 – decembrie 2020 proiectul Consolidarea controlului TB prin creșterea competențelor profesioniștilor din domeniul TB”, finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Umană 2014-2020. Proiectul se adresează profesioniștilor din sectorul medical care doresc să își îmbunătățească nivelul de competențe specifice în domeniul „Boli transmisibile – Tuberculoza”, prin derularea de programe de formare creditate și schimburi de experiență.

Astfel, în perioada octombrie-decembrie 2020, vom organiza o serie de cursuri online adresate asistenţilor medicali din reţeaua de pneumoftiziologie. Cursurile sunt gratuite si sunt creditate cu 15 puncte EMC (în total 18 ore de curs). Cursurile vor fi derulate în strânsă colaborare cu OAMGMAMR, iar ataşat regăsiți tematica aferentă acestor cursuri.

Persoanele interesate să participe ne pot transmite datele de contact (adresă e-mail și nr. telefon) pentru a fi contactate în momentul definitivării calendarului de cursuri și a se înscrie la cursul dorit. Detalii referitoare la aceste cursuri vor fi disponibile ȋn curȃnd și pe site-ul proiectuluihttps://controltb.ro/.

 

Pentru orice informații suplimentare, puteți contacta:

Coordonator regional POCU/91/4/8/107488

Cazaciuc Corina

Telefon: 0721 313 005

e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Ataşamente:
Download-ează fișierul (Tematica curs asistenti medicali.pdf)Tematica curs asistenti medicali.pdf[ ]234 kB

Studiu: impactul pandemiei de COVID 19 asupra profesioniștilor în îngrijirile de sănătate din România

Stimați colegi,

Avem deosebita plăcere de a vă invita să participaţi la studiul „Impactul pandemiei  de COVID 19 asupra profesioniştilor în îngrijirile de sănătate din România” inițiat de Filiala București a OAMGMAMR care îşi  propune investigarea impactului pe care Pandemia de Covid 19  îl are asupra profesioniştilor în îngrijirile de sănătate (asistenți medicali generaliști, moaşe şi asistenți medicali) din România, care își desfășoară activitatea profesională  în spitale de linie întâi, în spitalele de suport sau alte tipuri de unități medicale.

Cercetarea cvasiexperimentală, cross-secţională, descriptivă, corelaţională, va fi realizată în baza informaţiilor obţinute prin aplicarea online a unui chestionar care cuprinde șapte (7) secțiuni, ce colectează informații privind: date demografice, modalități de a face față situațiilor stresante, lucrul în echipă, comunicarea cu pacienții, colegii și superiorii, impactul pandemiei la nivel personal, calitatea serviciilor, resurse personale și instituționale şi nevoia de formare.

Chestionarul a fost conceput de echipa de psihologi a serviciului de suport și consiliere psihologică Psiho-Assist, proiect dezvoltat de Filiala București a OAMGMAMR.

Rezultatele obținute vor fi prezentate în comunicate şi articole științifice și vor constitui de asemenea repere în dezvoltarea programelor de suport și a programelor de formare continuă.

Scopul cercetării este evidențierea opiniei, percepției și a nivelului de afectare psihologică a  profesioniştilor în îngrijirile de sănătate din România, pentru a contura o imagine asupra fenomenului creat de pandemie.

Având în vedere contextual epidemiologic actual şi importanţa informaţiilor pe care le putem obţine în urma cercetării, vă rugăm să completați chestionarul de mai jos :

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSedcwH5mE1d2DSyxn4c-V85-5nc03VVVI2V4aL9TlN0d8iT7w/viewform

Vă mulţumim!

Cu deosebită stimă, 
Biroul Executiv OAMGMAMR  Călărași

Conferința Anuală a Filialei București a O.A.M.G.M.A.M.R

conferinta2020.png

Stimati colegi,

Am onoarea de a vă invita să participați la Conferinței Anuală a Filialei București a O.A.M.G.M.A.M.R., care va avea loc în perioada 16-17 decembrie 2020.

Ediția din acest an a evenimentului se va desfășura în format virtual, întrucât, în contextul epidemiologic care a zguduit din temelii toate sistemele sanitare, am fost în imposibilitatea de a sărbători și am fost nevoiți să suspendăm organizarea Conferinţei initial programată pentru luna mai.

O conferință online rămâne cel mai bun mod de a reuni comunitatea profesională a asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali, putând acorda tuturor posibilitatea de comunicare, informare și dezvoltare profesională.

Adaptat exigențelor specifice mediului virtual, evenimentul se concentrează pe provocările și răspunsul sistemului de sănătate din România la impactul cu pandemia de Covid 19, pe cercetarea și implementarea celor mai bune practici la patul pacientului, pe noutățile despre vaccinarea Anti SARS - CoV2, pe managementul situațiilor de criză etc.

Mentionez ca nu se percepe taxa de participare la eveniment si ca acesta este creditat .
In cazul in care considerati ca actiunea este de interes pentru colegii d-voastra, va rog sa o promovati catre acestia.
Pentru inscriere este necesara completarea formularului https://ralcom.eventsair.com/conferina-anuala-oamgmamr---filiala-bucureti/formular-de-inregistrare/Site/Register

Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie!

Cu stima,
Carmen Mazilu

 

Hotărârea nr. 5 din 11.03.2020 privind eliberarea avizului anual

În temeiul art.53 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări prin Legea nr.53/2014, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul Naţional al Ordinului Asistenţilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR), întrunit în ședința din data de 11.03.2020, emite următoarea:

HOTĂRÂRE

Art. 1 Avizul anual se eliberează la cerere, la data începerii activității profesionale sau în ultimul trimestru al anului în curs pentru anul următor, dacă sunt îndeplinite cumulativ condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare:

  1. asigurare de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal pentru locul de muncă în care solicitantul exercită profesia de asistent medical/moașă;
  2. plata cotizaţiei la zi;
  3. realizarea numărului minim de credite de educaţie profesională continuă pe anul în curs.

Art. 2 Membrilor OAMGMAMR care la data solicitării nu îndeplinesc condiţiile prevăzute la art.1 și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

Art.3 Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.

Art.4 Prezenta hotărâre intră în vigoare la data aprobării de către Consiliul Național al Ordinului Asistenţilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenţilor Medicali din România și abrogă Hotărârea nr. 27/21.11.2019 privind perioada de eliberare a avizului anual.

Art. 5 Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Anunț referitor la organizarea examenului de grad principal

Vă informăm că demersurile pentru organizarea și derularea examenului de grad principal-sesiunea 2020 se suspendă, acesta urmând a se organiza la o dată la care condițiile de sănătate publică o vor permite.

În prezent, măsura se justifică din următoarele motive:

  • creșterea, la nivel național, a numărului de cazuri de îmbolnăviri cu COVID-19;
  • dificultatea identificării, în toate filialele, a unor spații corespunzătoare și suficiente pentru organizarea și desfășurarea propriu-zisă a examenului, pentru asigurarea distanței minime obligatorii în sala de examen (spații suplimentare față de anii precedenți, număr suficient de săli de examen, crearea de circuite funcționale speciale pentru accesul și ieșirea din săli de examen a candidaților, a membrilor comisiilor de examen și a supraveghetorilor, gestionarea fluxului de candidați pentru evitarea aglomerării, verificarea temperaturii acestora, etc.);
  • necesitatea creșterii numărului de personal necesar pentru organizarea și desfășurarea examenului (colectiv tehnic/colectivul de supraveghere a examenului/responsabili săli/etc.);
  • măsuri suplimentare pentru dezinfecția sălilor/spațiilor, înainte și după examen;
  • creșterea riscului de îmbolnăviri cu COVID-19 la etapa de depunere și verificare a dosarelor, pentru cei care depun dosarele fizic la sediul filialei;
  • creșterea riscului de îmbolnăviri între candidați și membrii comisiilor de supraveghere și corectură a lucrărilor în zilele de desfășurare a examenului.


Cu stimă,

Biroul executiv al
OAMGMAMR

Modificare program secretariat 20 aug - 11 sept 2020

ANUNȚ, 

În perioada 20 august 2020 - 11 septembrie 2020, programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

ANUNȚ - ALEGERI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE PREȘEDINTE

ANUNȚ

În perioada 10.08.2020 - 17.08.2020, filiala Călărași a OAMGMAMR organizează alegeri pentru ocuparea funcției vacante de PREȘEDINTE, conform următorului calendar de alegeri:

 CALENDARUL ALEGERILOR O.A.M.G.M.A.M.R. - 2020
 ALEGERI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DE PREȘEDINTE - filiala CĂLĂRAȘI

10.08 - 11.08.2020         - depunerea candidaturilor;

Sediul filialei Călărași a OAMGMAMR,     - verificare dosare de candidatura (pe loc, la data depunerii dosarului)

între orele 10.00 - 16.00                                             

10.08 – 12.08.2020     - depunere contestații la Comisia Electorală Centrală
(termen depunere: 24 de ore de la data emiterii deciziei Comisiei Electorale Judetene)

11.08 – 13.08.2020       - soluționare contestații de către Comisia Electorală Centrală
(termen de soluționare: 24 de ore de la data primirii contestației)

14 august 2020       - afişarea listelor de candidatură;
până la ora 17.00

17 august 2020    - alegerea Președintelui Biroului Consiliului judeţean Călărași.

între orele 10.00 -12.00

17 august 2020        - transmiterea procesului - verbal de validare a rezultatelor finale ale alegerilor.

Ataşamente:
Download-ează fișierul (Regulament electoral_vs consolidata 12.06.2020.pdf)Regulamentul electoral[ ]681 kB

Mai multe articole...